לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שמיים


פָלְפִיטַצִיוֹת

Avatarכינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2022

"אולי תכתבי ראפ"


אני לא מצליחה לנסות

לא יודעת מה לעשות

התחושות בחזה מעיקות

המחשבות שבראש לא מרפות

הפחדים תופסים בשיניים

מרדימים לי את הידיים

רוצה לעשות אבל לא מנסה

רוצה להתקדם אבל לא מצליחה

ארגז הכלים שלי התרוקן

לא מבינה איך אפשר אותי לתקן

הלב דופק חזק

והגוף מנותק

בו זמנית

תחושה כזו תמידית

שחוזרת כל הזמן

שואפת ת'עשן

מחכה שימלא את הריאות

אולי אז אוכל לראות

אולי אז אוכל להתקדם

להפסיק ת'מחשבות מלפמפם

עמוק בבטן יש בי פחד

לא מצליחה למצוא טיפת נחת

הגוף צמא להרפייה

הראש צמא לחרדה

נכתב על ידי , 21/6/2022 19:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עצובי?


אין סימפטומים פיזיולוגיים בתחת שלי

הלב שלי פועם ובא לי לכבות הכל וללכת לישון ו

ולא בא לי להרגיש שבא לי לכבות הכל

ואין בי כוחות לעזור לעצמי

ונמאס לי שזה מגיע ושזה קורה

וזה מפחיד

כי אני כלכך רוצה

רוצה לעשות ולהיות

ולתת לעצמי להצליח

ולסיים עם זה

ולא לסיים את זה

ולא בא לי לכתוב לכן את כל זה רק רוצה לשלוח תמונות עצובות

כי זה הפרצוף שבאמת תקוע עליי

זה נשמע כל כך דרמטי

וכל כך מיותר

כי במה זה עוזר

זה לא יקים אותי

מה כן יקים אותי

כבר מרגיש שאין שום דבר שיכול

וזה מתחיל

וכשזה מתחיל אני כבר לא רואה את עצמי יוצאת מזה

כי אני לא מצליחה לצאת מזה

ואז זה יוצר יותר פחד

וחשש

וחרדה

ותקיעות

ולחץ בחזה

ומועקה

ותסכול

ו

ולכתוב את זה

על זה

להתעסק בזה

זה לא עוזר

אז בשביל מה להתייחס לשאלה

בשביל מה לענות

וגם אתן כבר לא פה אז אולי בכלל אין טעם

לשלוח

ואז לחכות

ולחכות לכלום

כי יגיע מענה אבל זה לא יזיז כלום

לא את הפרצוף על הפרצוף

לא את הלב

לא את המועקה והלחץ

ולא אותי

אבל כבר כתבתי אז

אשלח

נכתב על ידי , 14/6/2022 14:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





9,996
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , האופטימיים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליָרֵחַ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יָרֵחַ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)